sâmbătă, 29 martie 2014

Filme pentru educație

Am auzit adesea multe opinii privind influenta negativă a desenelor animate și a filmelor asupra copiilor și le împărtășesc pe cele mai multe însă există numeroase producții care au considerat acest aspect.
M-am gandit să trec în revistă câteva filme pentru copii care le-au plăcut mult copiilor nostri .
Educația privind gustul în materie de film poate fi făcută de părinți astfel încât copiii să nu se mulțumeasca cu filme de duzină și să caute învățămintele și frumosul în fiecare film.
Filme de desene animate inspirate din literatura română și din literatura universală pentru copii:

Câteva din aceste filme au fost ideea de plecare a unor activități logopedice. În cele ce urmează voi atașa câteva materiale descărcate de pe diverse site-uri care va vor fi de folos și vouă în activitate.

  • Scufița Roșie și Cei trei purceluși ordonarea cronologică a secvențelor  și teatru cu marionete de hârtie pe care noi l-am conceput în cutie de pantofi . 
  • Ghicește personajul
  • Pictură
  • Colorare
  • Decupare
  • Sortare de imagini reprezentative pentru filmul vizionat/ textul studiat, etc
  • Jocul Gasește greșeala sau Povestea încâlcită în care redăm și greșim intenționat pasaje din poveste


Imagini despre Gulliver aici http://printablecolouringpages.co.uk/?s=gulliver+travels

Vizionare plăcută!!!








Menționez că materialele nu sunt creația mea și nu am drept de autor asupra lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu